Tryckning

publicerat i planering;
Våra inbjudningskort är nu iväg skickade för tryckning. Vi kommer få hem dem innan jul!
 
Vi gjorde några justeringar efter att vi skickat beställningen. Vi glömde lägga till ett stycke som var ganska viktigt att ha med. Men nu är allt klart.
 
Längtar tills vi får hem dem :)
 
 
 
 
Tredje advent har nu passerat och vi närmar oss jul. Jag är nästan klar med alla julklappar. Har en kvar :). Känns skönt!
 
Inatt när jag var på jobbet, beställde jag en julklapp till mig själv från gymgrossisten :) Behöver den till nästa år. Har denna höst inte tänkt lika mycket på vad jag stoppar i mig. Inte ätit skräp eller så, men inte varit lika noga.
Jag har nog lagt på mig lite. Men det gör inget, förhoppningsvis skalas det av under våren. Ska då påbörja mitt lilla projekt..
 
 
 

Kommentera inlägget här :