Träning & bröllopsplanering

publicerat i planering, träning & hälsa;
Hej!!
Har jobbat inatt, natt nr två. Var lugnt, så vi kunde käka susho och titta på Bonde söker fru reprisen :) 
 
Har kommit igång med träningen igen sen vi kom hem från resan! Så jäkla skönt! Mår så mycket bättre när jag får träna. Både psykiskt och fysiskt. Behöver det för att hålla mina hjärnspöken borta.
 
Har beställt lite från gymgrossisten. http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein-pancake-mix-1-kg Pancake mix och strawberry syrup. Tror det kommer sitta fint efter ett hårt pass på gymmet!
 
Jag känner att träningsmotivationen har ändrats lite. Det blir mest gruppledda pass. Blandar hej vilt mellan spinning och styrkepass. Jag vet att jag måste försöka komma iväg på lite mer fria-vikter-på-gymmet-pass.
Får se när jag vill och kan komma iväg på det. Just nu vill jag träna det jag gör just nu.
Extra kul är det att jag sen två veckor tillbaka ca, har en träningskompis! En gammal kompis och klasskamrat sen way back ;)
 
Denna veckans pass!
Måndag spinning 55min.
Tisdag lår/rump tränare (staremaster?) 45 min,
Onsdag functional toning 55 min.
Torsdag step intervall 55 min.
Fredag functional toning 55 min.
Lördag vila
Söndag Ej bestämt
 
Bröllopsplaneringen behöver komma igång. Vi har lite många bollar i luften just nu. Lösa trådar.
Men det som kommer ske i december månad är detta:
 
*Bestman kommer utses
*Vigselringar ska köpas
*Bröllopresa ska bokas
*Gästlistan ska sammanställas
*Inbjudningskort ska beställas
 
 

Kommentera inlägget här :