Så smått

publicerat i Allmänt;
Hej!
Det är nu några dagar sen sist, tänkte det var dags för ett nytt inlägg :).
 
I söndags "avslutade" jag min "löparkarriär" med iform loppet 10km. Det var fantastiskt! Andra andan rakt igenom, inte ett dugg trött bara skön härlig löpning! Ångrar i efterhand att jag inte satsade lite, för hade nog kunnat få ner tiden utan problem.
 
Före loppet, jag och Mändi.
 
Jag har så smått börjat smyga in mitt nya träningsprogram. Blev en dag försent då jag kände att jag behövde ha med min sambo som "stöd". Jag har kört en del fria vikter men kände mig lite osäker med vissa.
Därför blev det en dag "försenat", så igår körde jag igång med rumpa och framlår.
 
Älskar när jag längtar extra mycket efter att träna. Blir så när övningar och program är helt nytt! Underbart!
Jag har inte känt tillräckligt efter bara, kommer nog ha lite ont imorgon.. men det ska kännas mer tycker jag!
 
Ikväll blev det överkroppspass a la pumparumpa programmet, känner redan nu att träningsvärken är på g.. då har det varit ordentligt! :)
 
Bröllopsplanerna gått smått framåt. Nu har vi bokat ett musikpaket också via AFborgen där vi ska ha vår fest.
Vårt paket kallas festpaket Nya fest! Vår fest kommer att hållas i Nya fest samt Lilla salen. Vi känner inte att varken band eller dj är viktigt, utan det räcker med spotify listor för oss. Vi lägger hellre mer pengar på annat, tex bra mat och dryck.
 
Om ni vill läsa mer om AFborgen och deras lokaler finner ni adressen här; http://afborgen.se/lokaler/nya-fest/
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :