Bröllopsklänning

publicerat i Allmänt, Brudklänning, träning & hälsa;
Hej hopp!
 
Idag har jag varit på yoga & meditation! En kurs jag anmält mig till som varar nio fredagar framöver. Varje pass är  en timme och 45 min.
 
Passet är en blandning mellan "vanlig" klassisk yoga, meditation och avslappningövningar. Känns som ett bra komplement till styrketräningen, men även för att jag ofta är stressad och har sömnsvårigheter i perioder.
 
Så jag tror på detta. Att det kan bli bra.
Kändes jättebra efter passet! Kände mig lugn, trött men ändå pigg. Meditationen känns som en utmaning. Har alltid haft svårt att fokusera på nuet här och nu.
 
 
Jag går fortfarande på lite halv diet eller hur man ska kalla det. Beror på vad man jämför det med. Jag unnar mig lite då och då, äter bra mat och har koll på ungefär hur mycket jag får i mig per dag. Sen tränar jag mina tre styrkepass per vecka och kompletterar med promenader nästintill varje dag.
 
Jag har märkt lite skillnad på kroppen. Tappat lite fett på överkroppen, men det tar alltid där först på mig. Kanske att jag ser lite skillnad på underkroppen, men det är alltid en hård nöt att knäcka ;). Har gått ner något kilo i vikt, men det spelar inte så stor roll i det stora hela. Tycker att byxor och sånt sitter en aning bättre än tidigare.
 
 
Jag är nu ledig lite, fem dagar innan jag går på natten igen. Så ska bli skönt med lite ledigt. Imorgon ska jag ha tjejerna på middag, ska bli kul att träffa alla igen!
På söndag kommer mina föräldrar på besök, vi tänkte ge oss ut i skrylle på långpromenad med deras hund. Ska bli mysigt.
 
När det gäller bröllopsplanerna så ska jag prova min klänning imorgon! De ringde i tisdags och berättade att den kommit! Woho så spännande! Så jag och mamma ska dit på förmiddagen imorgon. :)
 
Snart skickas inbjudningarna ut, håller på för fullt med dem!
 
 
 
Ha en skön helg! Uppdaterar mer efter besöket på Palm Design imorgon.

Kommentera inlägget här :