MÖHIPPA

publicerat i Möhippa/Svensexa;
Hej!
 
I lördags var det dags för min möhippa!
Kl 10 på fm bankade och ringde det på dörren.. jag blev jätteskraj först och gömde mig i sovrummet ;).
Även om jag visste att det skulle bli antingen denna helgen eller nästa (pga mitt jobb) så blev jag överraskad!
 
på tåget.
 
Fick 10 min på mig att fixa mig och packa ihop något till senare. Blev utsmyckad med diadem och band sen begav vi oss till tågstationen. I Malmö möttes vi upp av två vänninnor till.
 
Pamela, Maria, jag & Eve
 
 
Först blev det picknick i parken. Vi satt där några timmar, åt sallad och drack rosa drickor. Två lekar hade de förberett. Ena leken var en present från varje deltagare, skulle gissa vem baserat på gåvorna. Den andra leken var ballongleken, skulle skriva alla mina ex:s namn och berätta lite kort om dem innan jag smällde ballongen. :)
 
Pildammsparken
 
 
På em fick jag mitt uppdrag. Gick runt pildammsparken och in mot stan och möllan. Skulle gå runt med en skylt med lite olika foton och fråga vem de trodde jag skulle gifta mig med. Var ganska kul, en del tog det riktigt seriöst och hade alla möjliga analyser om vem det kunde vara. Flest röster fick nr 8 (råkar vara min kusin), på andra plats kom min riktiga brudgum, nr 6. På tredje plats kom min svägerska, nr 3.
 
 
Mitt uppdrag
 
Min skylt
 
Jag och två av mina systrar (och tärnor)
 
På möllan; Amanda, Pamela & Matilda
Jag och Elle
 
Väl på möllan stannade vi till och drack lite mer :) Här satt vi några timmar innan vi begav oss hem till min ena väninna. Där åt vi middag innan vi begav oss ut och dansade.
 
P2
 
Dags för utgång; jag & min hederstärna
 
Det var en jättelyckad dag och var så himla kul! Jätteglad över alla som kunde vara med. Ni gjorde min möhippa till en helt oförglömlig dag!
T A C K <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pevs:

wiiiiieeeeee

Svar: I knoooow :)
Jonna

Kommentera inlägget här :