Frisyr?

publicerat i frisyr/smink;
Jag har rätt så god tid på mig att välja bröllopsfrisyr. Jag har redan börjat fundera för att det är så kul att planera.
 
Jag kan tänka mig tre olika, så därför får jag ta och prova de olika hos min frisör sen. Jag tror jag skulle kunna passa i alla. De som känns mest som mig är antingen fläta eller rätt så nersläppt hår. Ska jag vara fin inför fest eller liknande brukar jag ha nersläppt hår. Samtidigt kan uppsatt vara väldigt fint, speciellt om klänningen har bara rygg..
 
Lite bilder på vad jag kan tänka mig.
 
Fläta:
 
Utsläppt med tex krona eller blommor:
 
 
Denna är favoriten.
 
 
Uppsatt:
 
Vad tycker ni?!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra på jobb !!:):

Tycker helt klart den frisyren med utsläppt lockigt hår med krona!
Hade passat dig:)

2:a kommentar, skriven , av Elle:

uppsatt

3:e kommentar, skriven , av Mamma mu:

Hej du <3, Jag tycker den uppsatta frisyren är finast, den första med en fläta liksom i uppsättningen, inte den med en tjock fläta utan uppsättningen med en liten fläta i..... Jag tror du hade varit jätte vacker i den och lite blommor el pärlor i !!!!

Kommentera inlägget här :