Matildas fest

publicerat i Brudklänning;
Häromdagen mailade jag matildasfest.com för ett kostnadsförslag gällande en viss klänning. Idag fick jag äntligen svar från dem. Kostnaden ligger under min maxgräns så det är känns bra. Tänkte försöka trycka in ett besök hos dem, helgen jag ändå ska till sthlm för att springa tjejmilen. Får se om det är möjligt, men hade varit bra om jag kunde lämna mina mått då :). Går alltid att justera om det skulle behövas, vid den sista provningen.
 
Har kollat upp karta ocg vägbeskrivning, ska inte ligga så farligt långt ifrån där jag och Mändi ska bo. Så får jag klartecken av min kära tärna så bokar jag tid hos dem. Enklast blir nog på fredagen, dagen innan loppet :)
 
Matildas fest är en hemsida som erbjuder fina bröllopsklänningar till bra priser. De erbjuder spets bröllopsklänningar samt designa din egen klänning.
Har pratat med en tjej på bröllopstorgets forum för bröllopsklänningar. Hon köpte sin klänning därifrån. Hon valde en modell de redan hade , men fick lite ändringar gjorda. Jättefin blev den och ser ut så som jag också kan tänka mig.
 
Fortsättning följer...

Taggar: bröllopsklänning;

Kommentera inlägget här :