Tillbaka till vardagen

publicerat i Allmänt, träning & hälsa;
Då var det dags för jobb imorgon. Tillbaka till vardagen och dess rutiner. Tillbaka till bröllopsplaneringen..
Under semestern har vi gjort precis vad vi känt för och ätit det vi varit sugna på. Det har varit riktigt nice, men jag tror det är bra att komma tillbaka med vardagen. I alla fall när det gäller vardagliga rutiner som träning och kost.
 
Jag och min ena tärna Amanda ska springa tjejmilen 7 sept. Andra gången detta året för mig. Tycker nog att jag var lite duktigare med löpningen förra året, men detta året har jag varit lite bättre med att gymma också.
 
Vi har tränat en hel del under semestern men sen har vi unnat oss mycket. Känner mig lite nervös för formen. Nu blir det fokus på träning och äta lite bättre igen. Har trots allt min första provning om 6 veckor. Tur bröllopet är nästa år....
 

 
 
 
 

Kommentera inlägget här :