Ledig sex dagar

publicerat i planering, träning & hälsa;
Hej!
 
Om några timmar är jobbhelgen över! Har haft en lugn helg på jobb. Från och med imorgon har jag sex dagars ledighet framför mig ;) Woop woop!
Ska njuta. Det börjar bra, redan imorgon med en övernattning på Ystad Saltsjöbad (http://www.ysb.se/) med lillasyster Hanna <3.
Vi ska njuta av spa, trerätters middag och behandlingar :). Vi ska bl.a. testa Salt Creek Experience.
 
(Lånat bild från Ystad saltsjöbads hemsida, ni kan läsa mer om salt creek experience härhttp://www.ysb.se/spa/behandlingar/the-creek-experience/)
 
 
Lyckats få in sex träningpass under veckan -  känns bra!  Under min lediga vecka tänkte jag fortsätta med det,  att träna :) Älskar det!
Längtar redan efter nästa gympass. Får vänta lite extra iom jag är i Ystad måndag till tisdag. Men den som väntar på något gott.. ;).
 
 

Kalle ska firas lite nästa helg, han fyller år nästa måndag den 24. Så vi tänkte nog gå ut och äta på lördag.
 
Vi tänkte försöka få ihop en träff under veckan, med stället som ev ska göra vår bröllopstårta. Vi har skrivit ner våra ideér och ritat upp lite skisser. Har även hittat lite bilder på nätet som vi skrivit ut, så det inte ska bli några missförstånd på hur vi vill ha det :).
Ska bli spännande! Hoppas de kan göra den!
 
 

Kommentera inlägget här :