Meny

publicerat i planering;
Hej,
 
Vi var i början på veckan på möte med Tegnérs gällande menyn. Vi fick svar på alla frågor och det känns verkligen jättebra.
Känns tryggt att de ska ha hand om detta. Fick väldigt bra intryck. Vi vet på ett ungefär vad vi vill ha för rättter.  
Deras sommarmeny är klar inom två veckor, så vi ska vänta in den innan vi bestämmer oss till 100%.
 
I helgen ska vi på möte med vår eventuella tårtbagerska. Ska bli kul att prata våra planer med henne. Vi hoppas att de kan möta våra önskemål. Håll tummarna!
 
I måndags ringde de och berättade att mina brudskor kommit! Tänkte hämta dem nästa vecka, när jag är ledig. Tänkte passa på att fixa klart klänningen då, med längd och ev ändringar. Behöver ha fixat underkläderna tills dess. Det ska Terése hjälpa mig med nästa vecka :) Ska bli kul!
 
 
 
 
 
Kalle fyllde år i måndags, firade honom med champagne när han kom hem från jobbet i måndags! Min fina bästa man!
I helgen ska vi ut och äta, fira ännu mera! ;). Han fick bl.a. två presenter med bröllopet i åtanke, som kommer matcha fint.
 
 
 
 
 
Den 26 feb fick min fina vän Maria och hennes sambo sin efterlängtade son! Grattis till er <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh smaka tårtor <3 Gott

Kommentera inlägget här :