Hindersprövning

publicerat i planering;
Hejsan!
 
Igår torsdag, skickade vi äntligen in vår hindersprövning!
Med den försäkrar vi att vi bla.a vi inte är syskon ;) haha.
Hindersprövningen är giltig i 3-4 månader och ska vara giltig över vigseln.
När den sen är godkänd ska vi ta med den till vårt prästsamtal i april.
 
 
 
Jag och min mamma var på en fest & bröllopsmässa i onsdags! Där minglade vi runder lite och träffade bl.a. en jättetrevlig tjej som jobbar på partyland i Malmö.
Hon hade många bra idéer, och några av dem ska vi nog använda oss av på bröllopet!
Jag och Hanna ska åka till hennes butik i mitten av april när de har bröllopsdagar.
 
Hon kunde även fixa den rosa limon (min dröm att åka den) till ett bra pris, vilket gjorde mig lite nyfiken ;).
Beror lite på vad "ett bra pris" är. Utan ett bra pris kostar den 3000kr.
Vi har ingen skjuts i dagsläget från frisör/make up artist till kyrkan.. Tål att funderas på :).
 
 
Champagne & snittar ingick i priset :)
 
 
Jag & mamma <3
 
Pink limo

Kommentera inlägget här :