Presentation av mina tärnor

publicerat i Brudtärnor;
Här kommer en liten presentation.
 
Mina tärnor
 
Evelina aka Rackham, är min äldsta, yngre syster. Hon är 24 år gammal, pluggar till biomedicinsk analytiker och bor i Göteborg. Eve bor i lägenhet med sin pojkvän Andreas som spelar elgitarr och de träffades via plugget. Detta är en kultur, bok och musikintrersserad tjej. Hon har alltid gått sin egen väg och bryr sig inte om vad andra tycker.
 
 
Hanna aka Harre är min lillasyster och tvilling med Frida. Hon blir 20 år detta året och jobbar just nu med LSS i Simrishamn. Hanna bor för det mesta hos sin pojkvän Markus i Tommarp, men letar lägenhet i Simrishamn. När Hanna inte jobbar lägger hon mycket tid på hunden Zack. Hon har ett gott hjärta och är oftast för ärlig för sitt eget bästa.
 
 Frida aka Fritte är min lillasyter och tvilling med Hanna. Frida ska läsa till förskolelärare i höst och flyttar till Göteborg denna sommaren. Hon har fått en lägenhet där. Frida har annars jobbat extra som undersköterska. På fritiden brukar hon vara med sin flickvän Sara som ska flytta till Örebro. Frida är ett stort Håkan Hellström fan och har alltid gjort som hon själv velat. På gott eller ont.
 
Mina härliga älskade systrar <3
 
Jag, Eve, Hanna
Eve och jag
 

Eve, jag och Frida
 
 
Älskade twinsen
 
Tillsammans
 
 
 
Amanda aka Mändi är min fjärde tärna och nära vän. Vi blev vänner på högstadiet men började först umgås flitigt på gymnasiet. Då bodde vi båda i Ystad och var nästan grannar. Numera bor Amanda i Malmö med sin sambo Johan. Hon jobbar med ekonomi på nämndemansgården. Amanda är en av få vänner jag alltid kunnat räkna med. Detta året ska hon och jag springa tjejmilen tillsammans.
 
   
Jag o Mändi i sommar <3
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mattias:

Karls "tärnor", vilka är det?

Svar: Inte bestämt inu.
Jonna

Kommentera inlägget här :