Planering

publicerat i Allmänt, Brudklänning, planering, träning & hälsa;
Det står lite stilla i planeringen just nu känns det som. Jag planerar lite då och då i mitt huvud, men känns inte så värst intressant att skriva om. Vill inte ni som läser ska dö av tristess heller ;).
 
Jag har skissat lite mer på budgeten, som går åt skogen helt klart. Vi ligger 80 000+, och då är inte bröllopsresan inräknad.. Men om beräkningarna stämmer är något helt annat ;). De flesta summor är ungefärliga och rent av gissningar. Vi vet inte ärligt talat vad det kommer att kosta. Jättesvårt när allt är så nytt. Vi vet inte hur mycket vi vill lägga på vissa saker, eller om det är rimliga priser... Djungel!!!
 
Provning av klänning och tjejmilen närmar sig. Nervöst och ångestladdat. Sitter inte inne med drömkroppen direkt. Har en app på telefonen där jag skriver upp allt jag äter. Håller lite koll på in och utgifter så att säga ;). Försöker träna iaf fem gånger i veckan. Inte alltid att det hinns med varje vecka.
Jag har joggat lite dåligt de senaste veckorna, det har blivit kanske två halvdana rundor. Så känns det i alla fall. Har däremot cyklat lite mer.
 
Igår blev det en jogging tur, förvisso bara 5 km. Kändes okej. Fick väldigt ont i mitt vänstra knä som satt i hela kvällen sen. Det gjorde så pass ont att jag fick stanna några gånger. Jag brukar kunna springa på trots smärta men inte denna gång. Lite oroväckande. Vill inte få detta problem på tävlingsdagen!
Idag blir det gymträning :).
 
Snart har jag och sambon varit tillsammans i tre år. Närmare bestämt tisdagen den 13 augusti. Vi ska fira detta med en övernattning på Ystad Saltsjöbad i helgen. Ska bli mysigt. Jag har bokat en hot stone massage som jag ser fram emot :). Uppdaterar lite mer då och slänger in nån bild från helgens trevligheter :)
 
 

Kommentera inlägget här :