Ett steg närmare

publicerat i planering;
Hej
 
Igår damp bekräftelse på vår bokade vigsel ner i brevblådan! Det pirrade till lite i magen när jag såg att det var ett brev från domkyrkan i Lund. :)
 
Ett steg närmare och snart 7 månader kvar till vigsel.
 
 
 
 
 
Tror jag hittat min vigselring, men behöver först se den i verkligheten. Prova den med min förlovningsring.
När vi kommer hem från vår resa får vi ta tag i detta. Vi har även lite smått börjar titta på vår inbjudningslista. Den är i stora drag klar, men lite justeringar ska göras.
 
Det är märkligt, men när vi står inför en sådan här viktig händelse i vårt liv.. Då märker man verkligen vem som är ens vänner. Finns människor vi inte träffat eller hört av och då har de inte någon plats på vår vigsel tycker jag. Där är jag lite strängare än min sambo..
Men jag försöker tänka att de vi tror kommer vara i våra liv om fem-tio år, det är dem som ska komma.
 
Just nu håller jag på att tvätta och städa. Imorgon ska vi åka iväg en vecka till Gran Canaria. Ska bli skönt med lite sol! Vi försöker åka iväg på höst/vintern för att hålla min vinterdepression borta.
 
Jag behöver verkligen komma bort lite. Har jobbat natt en månad nu. Jag gillar att jobba natt, men 100% natt är inte direkt att sträva efter. Jag har inte mått så bra under denna period. Har haft mycket sömnproblem. I princip endast sovit tre-fyra timmar de dagar jag inte jobbat. Det håller fortfarande i sig. Vaknade 04 idag igen. Gör jag oavsett vilken tid jag lägger mig.
 
Vi hörs när jag är tillbaka från resan. Ha det bra!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna på jobb :) :

Åh vad underbart med semester !!!:)
Det gör ni rätt i . Hoppas ni får det varmt o skönt.
Njut nu ordentligt o ta hand om varandra.
Ses på jobb när du är brun o fin. Kramar

Svar: Tack så mycket Sanna! Vi ses!
Jonna

Kommentera inlägget här :