Fem månader

publicerat i Brudklänning, Kärlek, planering, träning & hälsa;
Hej!
 
Nu är klockan strax efter midnatt och det är fem månader till vigsel. Nu springer tiden verkligen iväg..
 
Så himla spännande tid framför oss! Det är mycket som händer 2014! ;)
 
Jag börjar bli lite nervös faktiskt. Alla möjliga tankar far runt i mitt huvud.
 
Kalle är inte så nervös nu men han tror att han blir det sen. Det tror jag med.
 
Nu i januari eller februari blir min klänning klar. Såå nervöst! Längtar tills jag får prova den igen!
 
Imorgon.. Eller idag ska jag jobba igen. Varit hemma en vecka med influensa nu. Är lite bättre men fortfarande väldigt trött.
 
Försökte mig på en cykeltur idag till mataffären som ligger en bit bort. Det gick så där. Fick sån hjärtklappning. Minsta ansträngning och jag blir helt utmattad. Så gymmet får kanske vänta lite till. Har börjat längta tillbaka i alla fall :) 
 

Kommentera inlägget här :