Min brudklänning!

publicerat i Brudklänning, Brudtärnor;
Hej!
 
Idag har jag och min svärmor varit och hämtat min brudklänning på Palm Design i Malmö! Äntligen är den färdig. :)
 
Kan inget annan än rekommendera Palm Design! Deras personal är helt fantastiskt!
 
Förra gången jag var där, lade de upp klänningen och sydde in den lite. Så idag hade jag allting med mig (skor, underkläder, smycke m.m.), för att kunna prova allting tillsammans!
Det blev jättebra!
 
Nu hänger klänningen hos min svärmor och svärfar, de har lite bättre plats än vi.
Palm design rekommenderade att jag provar den igen ca 5 veckor före vigsel. Om i fall något skulle behöva justeras i sista stund. Det var vanligt att brudar pendlar i vikt sista tiden pga nervositet.
 
Mina brudtärnor är i fullgång på jakt efter sin tärnklänning. Våren är på gång, så jag tror det kommer att komma, mer och mer klänningar i affärerna nu.
Deras klänning ska gå i rosa, men de får välja nyans och modell själva. Bara den är rosa :)
 
Ikväll var vi på möte hos vår toastmadame. Känns skönt att ha pratat igenom allt. Viktigt att vi är överens.
Detta kommer bli bra :)
 

Kommentera inlägget här :